04 listopada 2013

DOUBLE HONG KONG































14 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Naprawdę oddają klimat tego miasta i chińskiego dziedzictwa kulturowego tutaj. Obiecuję śledzić bloga! Naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja z kolei będę zaglądać do Ciebie. Super poczytać o doświadczeniach Polki w HK ! :)

      Usuń
  2. Jak zwykle cudowne zdjęcia, którymi się zachłysnęłam.
    Numer 2 rozłożyło mnie na łopatki.

    Czy można ewentualnie ukraść sobie na pulpit?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i proszę kraść do woli ;)

      Usuń
    2. Super :D

      Jeśli będziesz miała chwilę odpowiedz mi proszę jakim aparatem pstrykałaś w Hong Kongu.
      Ja jestem cały czas wierna i posługuję się tylko Smenką, ale ostatnio myślę nad czymś jeszcze.. czuję się jednak jak dziecko we mgle więc zwiedzam blogi i podpatruję foty ;)

      Usuń
    3. Oczywiście wiem, że analogiem, żeby nie było że ciemna masa jestem :D

      Usuń
    4. Wcześniej do podwójnej ekspozycji używałam analoga. Tu http://utrwalanie.blogspot.com/2012/10/hong-kong-megapolis.html i tu http://utrwalanie.blogspot.com/2011/12/double-hk.html Teraz jest taka funkcja w canonie 5d markIII. :)

      Usuń
    5. Czyli jednak jestem ciemna masa :D Myślałam raczej, że to jakiś świetny analog a tu już sprzęt cyfrowy.
      Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź. Ja jednak szukam dla siebie jakiegoś fajnego analoga, nowocześniejszej alternatywy dla mojej wysłużonej lomo smenki, ale też właśnie z podwójną ekspozycją koniecznie :)

      Usuń
    6. Ja używam analoga Canon eos 3000v, całkiem dobrze się sprawdza. I oczywiście ma funckję wielokrotnej ekspozycji. :)

      Usuń
  3. Jakie piękne zdjęcia! Rzeczywiście dwójka i trójka powalają! Było wielkie WOW!
    Muszę koniecznie pokazać to moim podróżniczym fanpage'u... no nie mogę, zachłysnęłam ci tym miastem!
    Pozdrawiam!

    P.S. I te zdjęcia nałożone na siebie, można wiedzieć w jakim programie to tworzysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :)
      Funkcję podwójnej (lub wielokrotnej) ekspozycji mam w aparacie.

      Usuń
  4. Kapitalne zdjecia. Bylemw HK kilka razy, za kazdym razem bylo to niesamowite doswiadczenie, zapach, klimat i smak miasta jest nie do podrobienia, to miasto to taki niesamowity mix jakby egzotyke brazylijskiego Rio, wrzucic do worka razem z szalonym Nowym Yorkiem mocno szarpnac i mamy wspanialy Hong KONG. Zaczynam serio sledzic Twoj blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie ciekawe prace! Rewelacyjny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń