15 lutego 2018

CALIFORNIA | SEQUOIA NATIONAL PARK









Na początku chciałam tak wiele opowiedzieć o wizycie w Parku Narodowym Sekwoi, o tym jak niesamowite są to drzewa, o tym jakie wewnętrzne nuty wzruszeń we mnie pobudziły ale myślę, że poniższy cytat stanowi esencję moich odczuć...

"Wędrowanie po tych dzikich szlakach ożywia wyobraźnię, a bezkresne pejzaże niezawodnie przywracają należyte rozumienie naszego miejsca w porządku stworzenia. Im mniejszy się człowiek czuje w obliczu przyrody, umniejszony przez góry i bezbronny wobec żywiołów, tym większy odczuwa szacunek do świata i - jeżeli tylko nie jest tępym chamem - tym mniej jest skłonny mu szkodzić"
Paul Theroux -Szczęśliwe wyspy Oceanii. Wiosłując przez Pacyfik















 


















  






Łzy same cisną się do oczu kiedy przypomnę sobie zapach i fakturę tych drzew pod opuszkami palców, miałam ochotę je tulić jak ukochaną osobę, przyjaciółkę, zawierzyć im wszystkie sekrety.
Jestem niesamowicie wdzięczna, że mogłam być w tym magicznym miejscu i mam nadzieję, że przez następne wieki i tysiąclecia inni też będą mieli możliwość odwiedzić ten pierwotny las...







7 komentarzy:

  1. Zdjęcia, klimat, opowieść jak z bajki, nie z tego świata. Mgła...

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tych zdjęciach !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. moc .... potęga przyrody jest niesamowita .... czary ... ... piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie magiczne. Wyobrażam sobie, że tego uczucia, które towarzyszy przebywaniu w tym miejscu, nie da się opisać słowami.

    OdpowiedzUsuń
  5. coś niesamowitego ! piękne miejsca, magiczne zdjęcia ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fenomenalne zdjęcia!😍 Oglądam, podziwiam i nie mogę przestać!❤

    OdpowiedzUsuń