03 lipca 2014

KYOTO | JAPAN





























































12 komentarzy:

  1. ogląda sie z ogromna przyjemnoscią.. chyba zacheciłas mnie do wizyty w tym kraju o tej porze roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrażenia jakie robi Japonia w okresie sakury nie da się opisać słowami... :)

      Usuń
  2. brak mi słów, po prostu brak.... zgadzam się z Izabelą, Japonia jest na mojej liście "must see"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sobie teraz wspominam, to aż się łezka w oku kręci..
      Ciesze się, że w końcu udało mi się tam pojechać ale marze o tym żeby tam wrócić. :)

      Usuń
  3. Jejku jak pięknie! Japońska przyroda jest powalająca! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. O podróży do Japonii marzę od dłuższego czasu. Nigdy jednak nie była ona na pierwszym miejscu, czekała w kolejce za Nową Zelandią, Australią i Ameryką południową. Od momentu kiedy trafiłam na Twój blog, zobaczyłam kolejne Twoje przepiękne zdjęcia, Japonia wysunęła się na prowadzenie :) Teraz tak bardzo chce tam pojechać

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne miejsce warte odwiedzenia pokazane w cudny sposób. Śledzę zawsze z przyjemnością. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia naprawdę są Twojego autorstwa? :O Niesamowite! Jestem zachwycona, są przecudne :)
    Po takim poście nie mogę nie obserwować :)
    Zapraszam również do siebie worldcharlotte.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Karolina! Z pewnościa do Ciebie zajrzę. :)
      a zdjęcia naprawdę są mojego autorstwa :)

      Pozdrawiam!

      Usuń