05 lutego 2018

CALIFORNIA | ALABAMA HILLS | DEATH VALLEY | JOSHUA TREE


Alabama Hills




Czasami dopiero kiedy wracam z podróży, oglądam zdjęcia, to dociera do mnie jakie niezwykłe miejsca odwiedziłam. Patrzę na zdjęcia z Alabama Hills, Death Valley, Joshua Tree i mam wrażenie, że byłam na innej planecie... przypominam sobie atmosferę, wieczory na kempingach, wracam w myślach do tych przestrzeni...

























Death Valley NP





















Joshua Tree NP


















Zdjęcia edytowane presetami Vivid Presets z kolekcji TRAVEL II

7 komentarzy:

  1. Wow... ♡ Swoją droga oglądam te zdjęcia-obrazy-krajobrazy i w głowie jakoś tak rozsiada się Mały Książę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie na tych zdjęciach są jak mrówki, to pokazuje jacy jesteśmy "mali" w porównaniu do świata. Ale to raj na ziemi tam jest ! Spaliście tylko w namiocie czy co jakiś czas w motelach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jesteśmy drobnym pyłkiem. Szczególnie można to odczuć w tych amerykańskich przestrzeniach...
      Spaliśmy też w motelach, tylko zawsze przyjeżdżaliśmy po kilku dniach na kempingu więc jedyne o czym myśleliśmy to prysznic i łóżko... i dopiero jak wróciliśmy to sobie uświadomiłam, że nie zrobiłam żadnego zdjęcia :(

      Usuń
    2. Hahah no wierzę. A jak oceniasz te motele ? Jak w filmach ?:)

      Usuń
    3. Dokładnie jak w filmach! :) Osobiście uwielbiam spać w tych motelach, im mniejsza miejscowość tym lepsze ;)

      Usuń
  3. Pięknie. Mimo, że tak monochromatycznie :)

    OdpowiedzUsuń